sjuk?

2009-07-23 @ 15:52:26

Jag tror faktiskt att jag oxå håller på att bli sjuk. Ena stunden fryser jag o andra stunden är jag jättevarm! Huvudet känns tjock och tungt. Illa mår jag oxå.  Blir att vila idag. Men måste ut med några hundar... Tex Pomo och Seri. Dom måste motionera lite. Sen kanske jag tar ut Emma på en cykeltur oxå. Får tvinga ut mig. Men helst vill jag bara ligga på soffan. Men hundarna fick mat för inte så länge sen så dom får vänta ett tag till innan det blir promenad. Sen väntar ju dom vardagliga sysslorna oxå... Blir att lägga sig tidigt ikväll oxå. Sömnen behövs verkligen. Skulle kunna sova nu men det känns onödigt. Då kan jag lika gärna lägga mig tidigare ikväll. Två ensamma kvällar till bara. Sen kommer familjen hem. Då blir det inte lungt på långa vägar :P haha  Nej nu bablar jag om ointressanta saker :P hahaha

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback