Promenix

2009-07-11 @ 00:04:03

Har knappt varit utanför dörren idag och hade inget för mig. Så jag gick ut och gick en liten promenad på 3-4? km "powerwalk" Tog bara 25 minuter. Fy faan va det var skönt att gå fort alltså. Man fick ur sig så mkt. Både energi, tankar och aggresivitet. Inte för jag är har så mkt ilska inom mig, eller lite men det har man väl alltid? Bror tkte inte jag var klok :P haha. Hoppas jag sover bra inatt nu då när jag motionerat lite ;) Dom trodde jag skulle ut o ringa nån. Men jag kollade inte ens på mobilen!
 Ska ringa o väcka J imorrn vid klockan nio så han inte sover bort hela dan. Vi ska då hinna träffas en gång till innan jag åker.  Så ska jag nog ta en morgonpromenad oxå. 
Hoppas han ringer imorn då han som skulle ringa ikväll. Han glömde nog bara bort det :)  Tänk om allt skulle bli ändrat nu? Så att de inte blir o  åka dit? :S Inte för jag tror de blir ändrat, men man vet ju aldrig.
Blir o packa imorn. Och äre bra väder måste jag klippa gräset hos en granne oxå. Och det tar 2 timmar :o  Jaja, sen vill jag ju gärna träffa Johanna oxå. Gud va stressigt det kommer bli imorgon.

Ska nog snart gå och sova så jag är pigg i morgon :)

Pussheej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback