Promenad

2009-07-07 @ 23:08:44

Kom nästan nyss in efter en timmes promenad i det härliga regnet.  Inte ofta jag går ut o går själv måste jag säga. Speciellt inte när det regnar iaf.  Men behöver man rensa tankarna så är de bara skönt att ta en långsam promenad i regn. Här kommer ett sms som jag sparat från dig :
 "jag måste bara säga att du är en underbar person. Du är snäll, omtänksam,  söt, rolig, gullig.. Du är allt man ska vara. Jag kommer aldrig få någon bättre än dig. Du röker inte, du dricker inte, du tar vara på ditt liv helt enkelt. Det är därför jag aldrig kommer att sluta älska dig. Du är precis som en tjej ska vara enligt mig, helt perfekt. Jag ville bara säga det. Hihi Godnatt :) "

Livet går vidare, det är jobbigt i början, men man kommer över det med tiden.


Nu ska jag nog gå och sova, eller nått sånt

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback