onsdag va?

2009-07-22 @ 20:02:04

Fy faan vilken seg dag! Måste få lite mer sömn inatt så jag bli pigg! :P haha  Dagen har gått relativt fort ändå me tanke på allt jobbigt idag. Det här har nog varit den jobbigaste dagen hittils. Alltså, inte me hundarna, utan me annat. Tex lite hemlängtan bla. Men snart kommer familjen Ackerstierna hem o på lördag skulle bror komma på besök. Tror inte jag blir ensam här nå mer efter familjen kommer hem. För dom måste va hemma tills på tisdagen och jag åker hem på söndagen sen. Nästa vecka kommer johanna hit oxå! :) Ska bli skojjs. Just nu känner jag mig tjock o därför äter jag godis! :) hihihi

Nu blire filmdags! :)

Pusshej

Kommentarer

Postat av: Anonym

Hej där! Jag älskar att titta på hunden i mitten av din header. Så söt!



Själv är jag hund älskare.. det verkar du också vara ;)



Ha en bra kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback