one week

2009-07-20 @ 08:32:26

Idag för en vecka sen kom jag hit. Tänk att jag redan varit här i en vecka nu. Tiden har gått fort  tycker jag. Fast ändå känns det som jag varit här längre.  Dom 2 fortsatta veckorna kommer nog gå fort oxå.. Får besök nu nån/några dagar och sen dom sista dagarna kommer Jojji hit! :D Och däremellan ska familjen få hit besök.
 Inte har jag fått hemlängtan heller. Eller, jo lite kanske. Men jag har det bra här med. Trodde faktiskt jag skulle ha mer än vad jag har. Så eftersom detta går bra så tror jag det kommer gå bra när jag flyttar till Forshaga. Men det blir ju skillnad där. Där har jag ju vovvar och kompisar runt mig hela tiden + allt plugg.  Jag drömde föresten att jag flyttade dit. Jag o Frida hade fått en jättetrång lägenhet mitt ute i skogen och det var en bra bit in till skolan. Där ute i skogen var de massa folk oxå med konstiga bilar. Mest skrotbilar. Helt sjuk dröm. Fick även ett telefonsamtal inatt. Precis innan jag somnade. Vette fan va han babbla om. Han babbla om pomo, hundarna o att han o hans kompis skulle komma hit :S Han var nog lite full :P haha
Jag har iaf sträckt mitt lår. Lyckat. Kan ju inte gå riktigt. Känner mig bara som en gammal kärring då:P haha Inte så kul. Fan va Allu ska skälla hela tiden! Klockan e ju bara halv 9 på morgonen.  Idag blire chill. Ska väl ta ut några hundar o gå och sånt. Kanske tar itu me nått ute i stallet oxå. Men har så ont i magen så jag inte orkar göra nå. Vill bara lägga mig o ta det lungt. Ska ta en tablett o se om det blir bättre, vilket det förhoppningsvis blir :)

Pusshej

Förlåt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback