My songs

2009-07-23 @ 20:34:30

My wish

My wish is to wake up every day

Knowing you were here

Knowing that you loves me

Knowing that you care

If I could be with you forever

My life would be completed

We´d could had been very happy

But it´s not going to be, you and me


Där e lite av låten jag skrev idag, skrev ju en igår oxå. Vill inte lägga upp hela låtarna ifall att nån snor dom :P Dom är ´ju inte superbra och avancerade, men nått är det ju alltid. Språkligt korrekta är dom nog inte heller. Bara för jag tkr det är så kul att spela piano skriver jag låtar! :P har inge bättre för mig heller men jaja :P

My dreamboy

Years ago I met this boy
the boy of my dreams
He looked so fine but wasn´t mine
He was hansome looked so awesome

The boy in my dreams
I can´t stop thinking about him
In my dreams, in my mind
in my head all the time
He could be mine if I weren´t that shy

Första skrev jag idag o den andra igår. Lär väl säkert bli nån mer låt skriver under tiden jag är här nere :P haha Det är ju så kuuul! ;) Blev överlycklig när jag såg att dom hade ett piano alltså. Men jag kommer nog aldrig spela upp låtarna för nån :P Isf bara jojji! :)

Nej nu ska jag fortsätta spela lite. Ska stänga in hundarna kl 9 och sen blir det duschen o sängen. Skulle ha duschat för ett tag sen, men jag väntade med det ist :P haha

Bjuder på 2 bilder. Helt ofixad. Håret står åt 100 håll, noll smink + helt slut





Pusshej<3

Kommentarer

Postat av: Jaqueline

Det va ju bra! :D

Har aldrig lärt mig riktigt att skriva låtar, sjunger dom bara ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback