Memories

2009-07-29 @ 19:46:58

När jag va ute o gick kom jag att tänka på när jag o jonsson va små. När vi hade rast och vikare. Vikaren till ba till oss: "Gud va mogna ni är för eran ålder. Jag menar, alla andra springer bara runt o larvar sig."  Haha det va lite kul :P

Har som sagt nyss varit ute o gått. 2 promenader faktiskt. En med Xena och en med Ella o Stina. Men min huvudvärk släppte inte. Har inte tagit nån tablett heller. Kan orsaken kanske vara att jag druckigt för lite? Det är det säkert. Hihi. Undra när familjen kommer hem förresten. Blir väl i natt nångång.  Att dom orkar åka nånstans hela tiden! :O haha.

Förlåt att valpbilderna inte kommit upp ännu, men mitt huvud säger emot. Det gör ont och har ingen ork. Men nån gång ska jag lägga in dom iaf :P hahah.



Bjuder på den :P  Den e nån månad gammal :P

Pösshej

Kommentarer

Postat av: Jimmy

Söt ät du <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback