Kompåensak

2009-07-04 @ 22:40:57

Jag kom på att jag alltid skriver dagen efter vad jag har gjort. Men det är bara för jag inte orkar blogga när jag kommer hem eller nå sånt.

Jaja, men gårdagen var rolig iaf.  Jag o Johanna åkte till leksand som jag skrev i mitt förra inlägg. Där gick vi bara runt o snacka. Eller, vi gick runt o letade efter en toalett eftersom johanna va kissnödig. Och när vi väl hittat en så börjaded et spöregna så vi blev helt dygnsura såklart. Men det var härligt att gå runt i regnet. Vi e konstiga, jag vet. Helt genomblöta blev vi iaf och då åkte vi hem till tibble. Hann precis hem innan åskan kom dit. Det blev strömavbrott av åskan. Och jag va lika åskrädd som vanligt.  När klockan va halv ett eller nå fick vi iaf för oss att vi skulle åka till leksand igen. Men vi ville inte att johannas föräldrar skulle vakna av att mopparna startade. Därför gick vi in ist.

Väl inne i leksand kom vi på att vi hade kunnat tagit cyklarna ist. Smarta som vi är.  Inne i leksand blev "Gärdsbacks syrra" igenkännd haha. Göras ba: Johnny, kolla där är Gärdsbacks syrra ju!
Och så kom han till oss :P Lite flumm.  Men vi hade kul iaf.  Träffa lite kul folk o så.  Sen gick vi tillbaka till Tibble.
Jag tror klockan var 3 eller nå sista gången jag kollade på klockan inatt. haha

Klockan nio hade jag klockan på idag, fick lov att åka hem på en gång eftersom vi skulle ha loppis här hemma. Eller blev väl halv 10 jag åkte.  Så kl 10 kom jag hem, sen blev det loppis hela dagen, vilket inte var nå vidare kul.

Knytis hos grannen blev de på kvällen för alla som har loppis. De va la kul det oxå. Fick min gitarr stämd idag. Tack L-E! :)

ojojoj, blev ett långt inlägg, med ganska noggrant beskrivet vad jag har gjort idag och igår :P
Men nu ska jag hitta på nå kul eller kanske sova så man orkar me morgondagen, då det är loppis igen...


Pussheeej<3


I tell you lover oh lover it feels so strong

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback