Jojji och våra internskämt!

2009-07-31 @ 16:49:06

Igår kom jojji hit! :) Vi har verkligen skit kul. Humor på hög nivå måste jag säga.  Tex igår när vi va ute o gick så berättade jag att jag ätit rådjur m m här. En del av konversationen kommer här:

jag- Ja och så har jag ätit kronhjort
jojji- Har du ätit míg? :o
jag- *ligger på vägen o asgarvar*

Fy fan vilken humor vi har!  Och inatt flumma vi o ja ba: Johanna, det här är min sköna kudde juh!  (och det var typ i sömnen) Sten sax påse körde vi inatt typ yrvakna oxå xD hahahahaha Låter kanske inte så kul, men fyfaan va kul vi har! :) Massa snack! Skönt att ha nån o snacka skit me ;) haha Och killa förstårs ;)  Fick även sms inatt. Fast jag svarade inte för ja va yrvaken somsagt :P Får se när personen hör av sig idag om de blir idag... :P Har även pratat i sömnen i natt o sagt håll tyst nu jättehögt. Haha sen har jag legat o mummlat.  Lite kul

Idag åkte hela familjen förutom Stephan till deras sommarställe. Så dom kommer jag inte träffa mer under min tid här i enköping. Va väldigt  segt att gå upp i morse, fick ju inte så mkt sömn precis :P Men jag ska inte klaga :P Städat ute i hundstallet lite o gått en promenad har vi hunnit med. Vi har oxå hjälpt stephan med att ta kort på några av hundarna. Han skulle ha dom till hemsidan. Så jag o johanna har nästan huset för oss själva:P Just nu iaf. Haha.

Ikväll blire nog 2 promenade till. Men vi ska nog grilla först :) Hihihi



Vi har iaf asroligt! :) Så blir inte mkt uppdatering :P

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback