Jadu

2009-07-22 @ 10:24:36

Har nyss varit ute till hundarna en sväng. Dom är så sällskapssjuka.  Trött är jag också och inte så mkt på blogghumör. Men jag skriver lite ändå.  Var in till Enköping igår. Köpte ett blått linne och en bh. Nöjd e jag iaf. Jordgubbar o glass blev det sen på kvällen. Mums! Och idag är jag bara på klaghumör. Jag är trött, har ont i huvet o magen, är ensam och har lite hemlängtan. Fan. Det är inge kul att bara sitta här ute i ingenstans. Visst, jag har ju hundarna. Men man orkar ju inte vara ute o gå hela tiden o så. Har bara lust att lägga mig o sova så att tiden går fort. På lördag kommer familjen hem och Anton kommer på besök. Skönt att man slipper vara ensam iaf. Inge kul att va ensam för då sitter man bara o tänker o tänker. Då blir det ju inte bättre precis. Jag saknar gizma o alla mina kompisar. Jag har inte varit med twins en enda gång i sommar. Tanken på att jag bara har två veckor kvar hemma i rälta är jobbig. två veckor med mina kompisar o giz. Och en vecka med dig. Känns som allt kommer ta slut när jag flyttar. Fast det är ju bara början på nåt nytt.  Kan det inte vara lördag idag så jag slipper vara ensam? 3 dagar till.... Jag överlever nog. Måste se till att bli på bättre humör bara. Humörsvängningar. Helt plötsligt börjar jag gråta jättemkt. Åhj!

Nej nu ska jag sluta klaga. Måste äta frukost, är inte hungrig samtidigt som jag är det.

Hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback