internet dampar såklart...

2009-07-27 @ 09:46:36

Internet funkade inte på hela dagen igår.  Igår blev jag iaf arg på Allu, den nya från finland. Tkr inte om honom längre. Han försökte attackera mig. Han blev arg. Nu e jag rädd för honom. Och i morse kom valparna! 6 st åttaveckors valpar! Åhh jag vill ha en! Hur gulliga som helst. Nu vet ni vart jag kommer bo resten av veckan ;) haha

På torsdag kommer min porriga Jojji hit! :D och idag kommer några amerikanare! :O Ska bli kul.  Jaja, nu ska jag nog gå ut en sväng eller nåt.

Pusssheeej<3



I can´t help falling in love with you...

Jag låtsas, men innerst inne är de värst. Om du bara visste. Men är ingen ide...

Kommentarer

Postat av: Johanna

:S haha! :D Valpar O.o :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback