Fredag den 13:e? Nej, onsdagen den 29:e

2009-07-29 @ 09:22:14

Hej,

Fredaged den 13:e är ju oturs dag som alla vet.  Men för mig är de onsdagen 29e. Iaf just nu :P  Har haft en så dålig morgon. Usch. När jag vaknade sken solen in genom fönstren och jag hade fått 2 sms från en speciell person.Då blev jag glad, även om de va fyllesms?  Sen vändes allt när jag kom utanför dörren. Hela himlen var full med moln. Inte kul verkligen. Jag som hoppades på att kunna ligga o sola. Ute hos hundarna gick det bra iaf! Men när jag skulle släppa ut labradorerna från stora huset var de mindre kul. Dom bor i deras tvättstuga. Och när jag kom in dit var hela golvet fullt me skit o piss!! Fy faaan säger jag bara! Usch. Och ändå var jag ut me dom väldigt sent igårkväll. Så det har inte varit en speciellt rolig morgon. Och idag har jag varit 16 år i 3 månader :P haha
F´låt att jag klagar så mkt :P

Imorn hoppas jag på en bättre dag iaf! Jojji kommer ju dååh! :D Jaaah! :)


Pussheej<3

Kommentarer

Postat av: Linda - ndaiL

va jobbigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback