det här är till alla som är först med att skriva puss i ett sms...

2009-07-24 @ 09:02:15

Var nyss den reklamen på tv. Den är lite gullig på nått vis. Om 12 minuter börjar en prinsessas dagbok på tv 1000. Den ska jag se hade jag tänkt. Känner mig lite piggare idag faktiskt. 
Igår pratade jag med mamma i tel. Blev pirrig när hon sa att hon lagt lite saker i min flyttlåda! Och sen hade hon städat lite på mitt rum så det är fint när jag kommer hem. Vad gullig hon är! :)  Jag som nästan glömt bort hur det ser ut hemma. Måste tänka efter riktigt noga för att komma på det :P haha är ju så van vid detta stället. Snart har jag ju varit här i 2 veckor redan. Ska bli skönt att komma hem sen. Lite roligare blire ju när familjen kommer hem o bror o anders kommer på besök :)

Idag är det dåligt väder igen. Regnar lite då och då. Men det behövs väl antar jag. Får tvinga ut mig i regnet :P haha. Ska städa i hundstallet oxå. Dom hårar så mkt o Pomo pissar inne....

Nu börjar filmen.  Ni får ha det så bra!


Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback