Det är onsdag va?

2009-07-08 @ 20:22:01

Jag är helt dagvild. Men det är väl onsdag idag?

Fy fan vilket väder det har varit idag. Spöregn o åska i flera timmar.  Och leksandsbron gick sönder för det regna så mkt. Vilket skapade väldigt mkt kaos i leksand. Bror och Jacob x2 skulle åka till leksand i sväng så jag hängde på. När vi va i leksand så ringer Göras och har fått punktering i Mora. Och utan extradäck. Så då fick vi lov att åka till Mora och hjälpa honom o Jocke.  Vi passade på att äta hamburgare på donken oxå. McFeast +meny. Så nu har vi 2 stycken cola glas till. Totalt har vi 5 st. 1 mörkgrönt typ, 2 rosa och 2 blåa. Haha kul va.  Resan till o från mora var rolig. Dom där killarna är ju som dom är haha. Dom satt o lyssnade på kelly Clarksons(stavning?) Breakaway heeela vägen. Och så satt vi alla 4 och sjöng. Vi är udda, jag vet. Haha.   Nu är jag hemma iaf. Och ska kanske ut en sväng snart igen. Annars blire väl att kolla på nån av dom fem/sex filmerna jag köpte i måndags :)

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback