Day 6 - Lördag

2009-07-18 @ 12:02:16

Imorse var det väldigt segt. Orkade nästan inte gå upp. Hundarna var faktiskt lugna nu på morgonen så det var ju skönt det. Så jag kunde gå in och sova en halvtimme till. Sen spola jag ren och städade några boxar. Ska fortsätta senare så alla får det fint o fräscht. Inhwan kom hit och hälsade på lite. Eller, han kom hit och tog lite kort på viltvattnet. Han va väl här i en timme kanske. Har inte hunnit med så mkt mer idag. Ska snart gå ut till hundarna och ge dom deras äckliga upptinade mat. Blä. Men men det måste ju göras det oxå. Håller oxå på att tvätta mina kläder idag. Dom blir nå grymt skitiga när man är med hundarna. Fettiga och skit. Resten av dagen ska jag inte göra nått speciellt. Orkar nog inte cykla in till Enköping idag. Det är alldeles för varmt ute! Kan inte vara ute och gå i det här vädret heller. Inte bra för hundarna. Vi måste ju gå på asfalt en bra bit och solen steker ju på den hela dagen... Jag hoppas på besök imorn eller nu snart nån dag :) Skulle vara mysigt.  

Blir nog städning i stallet och borstning av hundar idag :)  Sen har jag inga planer förutom nån promenad ikväll. Laga mat måste jag ju oxå göra. Om jag inte cyklar till donken förstårs ;) Haha nejdå. 

Puusssheej 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback