day 5 - Fredag

2009-07-17 @ 12:39:28

Ja idag var det fredag då. Familjen har åkt till värmland så nu är jag ensam i deras stora hus här ute på åkrarna. Åker o skog är nästan det ända jag ser faktiskt. Men det är skönt det oxå. Hundarna står och skäller jättemkt. Speciellt Allu, den nya hunden.  Idag har jag städat lite i boxarna och fixat. Varit ute o gått med Elin en sväng har jag också hunnit med. Ska väl försöka ta ut iaf 4 hundar och gå idag, men inte på samma gång, det orkar jag inte. Haha.  Vad ska man äta till lunch idag då? Blir kanske pasta och köttbullar eller liknande. Behöver inte vara så avancerad lunch precis.  Idag är jag inte så trött faktiskt. Börjar vänja mig vid att gå upp kvart i 8 och lägga mig runt 11. Bra att ha lite rutin på det hela. Efter några dagar med dom har jag börjat äta hur mkt mat som helst. Vilket är bra. Bara det att det känns som jag kommer spricka hela tiden. Och då menar jag att jag äter rejäl frukost, lunch och middag. Stora portioner med sallad. Det är bra. Jag rör ju på mig så mkt när jag är här nere så all mat behövs ju faktiskt. Den förbränns fort :P haha

Nej nu ska jag få tyst på hundarna och börja med lunchen.  Får kanske besök senare idag oxå. Men vi får se hur det blir med det :)

Pussheej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback