Day 4- Torsdag

2009-07-16 @ 20:21:21

Jag förstår inte hur man kan vara så trött på morgonen! Varje morgon har jag vaknat vid kl 6 och tänkt " FAN! Nu har jag försovit mig!!! "  Sen har jag kollat på klockan o sett att den bara är 6 och jag har lite mer än en timme att sova till. Skönt. Och ja, det är varje morgon jag har vaknat o tänkt så. Precis samma sak! Ganska jobbigt faktiskt. Nu har jag iaf fått som vana att gå upp kvart i 8. Gå ut till hundarna. Äta frukost och sedan krypa ner i sängen igen och sova 30-60 min till :) Vilket är jätteskönt!  Vid 10 tiden ska jag gå ut på promenad varje dag har jag bestämt mig för. Elle ja, om de inte blir nå annat då. Och så tar man en ca 45 minuters tur så blir man pigg :).  Idag har jag gjort det vanliga iaf. Sen har jag, Stephan och Ellen varit in till ica maxi och handlat mat som jag ska ha när dom åker bort. Vi köpte oxå med oss pizza hem som blev dagens middag. Mums.  Fast efteråt kännde man sig tjock så klart. 
Just ja! I morse kom Stephan hem från Finland med en ny hund. En jämthane som heter Allu tror jag. När jag skulle gå in till dom så smet han ju såklart :o Som tur var fick jag tag på honom direkt. Och Elin smet idag igen. Suck. Men hon får man oxå tag på direkt. Men idag var det verkligen inte kul måste jag säga! Haha
I helgen kommer nog Inhwan hit och hälsar på . Kul med lite sälskap :)  Skulle vara kul de blev nå me J oxå. Men de lär väl inte bli nåt :P Haha jaja men såäre ibland.

Gud vad jag skriver mkt när jag är här! Haha  Resten av kvällen vet jag inte vad jag ska göra riktigt. Har duschat o så redan så det behövs inte göras. Hoppas att J hör av sig, vilket säkert sker efter att ha läst detta haha :P För idag har jag bestämmt mig för att jag inte ska göra det även fast jag vill göra det :P Jaja, nu ska jag inte dryga mig mer. Fast en blogg är ju till för att skrivas i eller på vad det nu heter :P Haha.  Ska väl kanske ut till hundarna om en stund. Eller, kanske inte innan jag måste ut o stänga in dom.

Hade bra!

Pusshej 

Kommentarer

Postat av: Anonym

pizza... jag vill också ha :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback