Day 3 - Onsdag

2009-07-16 @ 19:58:30

Gick upp vid kvart i 8 idag. Höll på att inte kunna komma upp eftersom jag var nå enormt trött. Men hundarna måste ju ut så då kan inte jag ligga och slöa. Efter frukosten gick jag ut till mig och råkade somna om. Vilket inte alls var meningen. Vaknade sedan av att någon öppnade dörren. Helt yrvaken var man då. Dom ville höra om jag skulle med och bada. Och det ville jag så klart. Så då fixade jag lite snabbt i stallet och sedan åkte vi i väg till Fjärdhundrabadet. Där solade vi och badade till klockan var 4 då vi rullade hemmåt. Sen var det dags för det vanligt. Mata hundarna, plocka bajs och ut o gå. Ellen följde mig ut o gick. När vi gått en bit började det först dugga och när vi vänt började det spöregna! Eller, jag joggade typ hela tiden men jaja :P  Ellen är så gullig. Hon frågade chans på J och han sa ja :P haha Så sa dom till varandra i telefon att dom var söta o så. Jättegulligt! :) Blev mkt telefonpratande med J igår :P Förlåt om jag o Ellen var dryga.  Ja, det var i pricip hela min dag :P haha


Pusshej

Kommentarer

Postat av: Adrian

Vadå bada och ha kul? JOBBA! ;) hoppas du har det fint iaf :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback