Day 2

2009-07-14 @ 22:07:24

Kom hit till Enköping-sveriges närmsta stad- igår vid 10 tiden. Vid 12 tiden åkte ma, pa o bror hem. Skitmysigt ställe jag har kommit till. Triv bra gör jag oxå. Dom är jättesnälla. Hundarna är jättegoa och hoppiga.  Fick nyss reda på att J brukar läsa min blogg :o lite piinsamt ^^  Nejdå. Det är lungt o skönt här  ute på landet. Knappt nå bilar o så. Bara 3 ungar som springer runt o skriker. Ellen har redan blivit bästis med mig. Lite kul. Men oxå drygt ibland.  Jag har varit ute och gått 5 gånger på 2 dagar och känner hur benen värker. Härligt. Lite träning. Det är ca 15 hundar jag ska ta hand om. Och familjen åker nog bort på fredag. Så då blir jag helt ensam här. Stephan åkte till Finland idag. Så nu får jag klara hundarna helt själv. Kan knappt namnen på dom än :P haha  Igår fick jag även 2 fästingar som kröp på mig efter Ellen visat mig en promenadrunda. Läskigt. Hatar verkligen dom små krypen. Inatt blev man väckt 2 ggr av sms. Tack så väldigt mkt... Haha blev livrädd när första smset kom.  Bor ute i deras gäststuga. Jätteskön dubbelsäng. Mysigt. Båda husen är jättefina! Massa rivsår har man fått på armarna eftersom hundarna hoppas så mkt. Nu känner jag att det blev en ihoptryck text utan nå bra sammanhang. Jaja, behövde skriva av mig lite grann. Har faktiskt ingen hemlängtan heller. Skönt det iaf. Dom som vill får självklart ringa och vara social med mig eftersom jag inte har så mkt för mig på kvällarna. Ikväll lånar jag gurras dator eftersom jag inte har nå internet.  Men kan ju itne sitta här hela kvällarna. Pratade nyss med J i tel och de va kul. Haha samtalsämnet alltså :P haha mer säger jag inte än att jag blev glad av att prata lite med honom :) Ska terra honom me telefonsamtal varje kväll ;) haha nejdå. Skoja bara. Måste erkänna att jag saknar han lite oxå (a) Hoppas jag iaf får träffa han en gång till innan jag flyttar.

Nej nu ska jag gå ut o duscha bort all hund från mig, lägga mig framför en film eller läsa lite. Sen ska jag äntligen sova. För tillfället är jag inte så trött, men man blir nog det ganska fort.

Hade så bra.

Pusshej<3

It´s a love story baby just say yes

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback