där försvann en till...

2009-07-30 @ 11:58:47

Nu är det bara 4 valpar kvar här. Inhwan var o hämta en i morse som nån i typ Norge ska ha? Han ska upp dit så han tar med en.  Jaja, fick lite roliga sms sen oxå haha. Fy faan säger jag bara! Usch på dig! Haha
J skrev att jag skulle ring o väcka han idag. Men när man ska göra de har den jäveln stäng av mobilfan! :P Haha taskigt.  Familjen e hemma nu oxå, men dom åker nog bort imorn igen. Fast stephan blir hemma då tror jag.

Om ca 4 timmar anländer johanna till Enköping! :D YAAAY ! :)

Nu ska jag gå ut o ge hundarna mat! :)

Pusshsejeeje<3

Kommentarer

Postat av: inhwan

va!? usch på mej!?!?!?! nä nu hänger ja inte me riktigt!;)hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback