Dagarna är långa o tankarna är trånga...

2009-07-25 @ 08:39:13

okej, rubriken stämmer inte riktigt. Dagarna går faktiskt riktigt fort! Tycker det var lördag  nyss. Men det är faktiskt ganska trångt i mitt huvud. Har så mkt tankar inför flytten o så där. Fan va jag kommer sakna alla hemma. Hur ska man klara sig utan sina bästa kompisar? Visst, jag får nya bra kompisar. Men ingen slår fan Jojji! Tänk bara på kvällen vi gick runt i leksand när det spöregna och blev pissblöta, satt oss på moppen o åkte hem till dig. Inga sura miner! 
Men jag Frida, Cissi och alla andra i Forshaga kommer nog få 3 helt fantastiska år där nere! :)  Men jag kommer ju komma hem ganska ofta ändå tror jag.

Igår funkade inte cp internet. Och jag fick verkligen panik! Hade så mkt att skriva igår men nu e typ allt borta.  Städade i alla fall 6 av 10 hundboxar. Dom andra hade lyckats hålla rent sen förra gången! :) Pomo och Seris bur va fan värst. Han pissar inne hela tiden! Fy faan va äckligt. Men jag var ute där o städade från kl 12 till 3 ungefär. Sen var man väldigt hungrig. Tror jag har gått upp nått eller några kilo under dom snart 2 veckorna jag varit här. Bara för jag äter så mkt. 3 gånger om dagen  äter jag skitmkt mat. Inte likt mig. Brukar äta en liten macka till frukost om jag äter nå alls och sen riktig mat en gång under dagen, ibland 2 beroende på hur hungrig jag är. Sen var jag iaf ute och gick med Pomo först och sedan lilla Ulli. Ulli var mer död än levande för bara några veckor sen. Men jag märker på henne att för varje gång jag pratar o går ut me henne så är hon piggare! Hon skäller till o med på mig nu! Blir så glad över att hon piggnar till mer o mer! :)  Igår hände något ovanligt faktiskt. Jag pratade med min bror i telefon i 11 minuter! :O haha Inte ofta det händer måste jag säga. Han och Anders kommer ju hit idag och hälsar på . Eller, Anton ska träffa nån som ska kolla på hans bössor och sedan köpa en ny här i Enköping så då kommer dom och hälsar på en sväng. Igår var det även en hare som satt precis utanför fönstret, och varje gång jag skulle ta kort hoppade han lite. Men några bilder fick jag till slut, även om det är en bit ifrån.  Resten av kvällen gjorde jag inget spec. Tog det lugnt o så. Kolla lite tv.






Idag ska jag städa o fixa inne så det är fint när familjen kommer hem. Gå ut o gå ska jag väl oxå göra.  Men just nu ska jag bara sitta och njuta av min tallrik yoghurt med cheerios! :) Mumms!! Sen blire rostat bröd med te! :)

Pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback