besök=godis

2009-07-25 @ 14:49:27

Anton, Göras och Johnny var  nyss här. Ingen lång stund. Men kul ändå. Vi åkte till den stora godisbutiken inne i Enköping som har 700 sorters godis, så nu har jag godis så jag klarar mig ett bra tag framöver.  Johnny o Göras satt o grogga i bilen o köpte nå ölhjälmar xD haha Dom är ju som dom är! :)  Åh nu är det inte långt kvar tills jag får åka hem jag oxå. På torsdag kommer troligtvis jojji hit. YAAAY :D Ska bli kul.  När dom skjutsade mig tilbaka hit körde vi förbi några killar. En såg faktiskt helt OK ut och det var på denna lilla väg. Hihi. Ni kan väl aldrig gissa vem jag kom o tänka på o saknar? haha  Jag hoppas på att familjen kommer hem idag. Så jag slipper vara så ensam. Fast idag funkar ju internet så det är ju skönt det iaf!

Nej nu ska jag lägga mig framför tvn. Har sån fet huvudvärk idag.

Pusshej

Kommentarer

Postat av: nams.

nu är det så här att jag har frågestund på min blogg !

skulle verkligen vara jätte snällt om du fråga mig 1 eller flera frågor.

p&k / Namsy.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback