Åska

2009-07-01 @ 19:51:55

Idag har jag inte gjort så mkt. Handla lite mat me mor o hjälpt henne o städa. Varit med Gizma... Typ det ända.

5-10 minuter efter mamma åkt till leksand började det regna. Regndropparna var lika stora som kulor man brukar spela med. Och så började det mullra. Spöregnet kom så det bara rann på vägen och bildade storastora pölar på gårdarna. Och så mullrade det jättehögt. Jag som är åskrädd... :/  Tur att jag inte behövde skjutsa hem mamma iaf :) Fast jag ska hämta henne sen i leksand. Skulle ha hämta henne i hjortnäs egentligen, men hon hade skjuts till leksand nu.  Undra vad man ska sysselsätta sig med till hon ska hem då. vilket är efter 12 någon gång.  Hoppas jag får lite sällskap iaf :)

Nej nu ska jag nog slöa framför tvn ett tag :)

Pussehej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback