Snart är det jul igen :D

2009-12-15 @ 21:50:29

Om en vecka och två dagar så är det julafton. Kan ni tänka er? det är snart jul! :D jag kan faktiskt inte riktigt fatta det själv. Julstämningen är inte riktigt på topp. Adventsljusstakar och snö gör bara lite julstämning. Blir säkert mer när jag kommer hem på fredag :)
Som sagt, på fredag åker jag hem för då får vi lov! :) Ska bli skönt att vara hemma i lite mer än två veckor tycker jag :) Bara ta det lungt, mysa me joel o hundarna och träna hund! :D Jag längtar! Hihi jag har faktiskt redan börjat packa. Men det är bara för att jag ska ha med mig så himla mycket saker hem denna gången. Alla julklappar, hundsaker, vinterkläder, kamera, dator o massa mer. Skönt att pappa hämtar mig iaf :) Saknar hundarna och joel grymt mycket nu! :(<3

Många sista lektioner man har denna vecka. Idag hade vi tex sista djursjukvården på ett år och imorgon har  vi våran sista estet :( Lite drygt att få ett nytt schema i vår. Vi som har ett så bra schema nu :o I helgen var vi ju i stockholm på Hund 2009. Det var kul förutom att min förkylning bröt ut när vi kom fram :( Och när man såg alla tollare där ville man ju bara hem till sin egna lilla sötnos. Så igår sov jag hela dagen. från 00.30 till 18.30 var jag vaken max 3 h på hela dagen. Sen sov jag från typ 21.45 till 9.30 :p grymt skönt och välbehövligt, skulle kunnat sova ännu mer men jag bestämde mig för att gå till skolan idag ändå, vilket min kropp inte orkade med så jag gick hem efter en timme. Sedan har vi tvättat all vår tvätt som aldrig vill bli torr xP Så ska ner om en kvart o se om den har blitt klar då. Annars blire att hänga upp den i lägenheten ^^

imorgon måste vi städa för på torsdag har vi städkontroll... :P

Jaja, men nu ska jag iaf gå ner till tvätten o ut med Tage. Sen ska jag lägga mig tror jag :) Måste gå upp vid 6 imorgon... men vill verkligen gå på esteten  :)

Jag älskar dig<3


Godnatt<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback