(rubrik) :)

2009-12-22 @ 17:03:16

Alltså, det känns lite konstigt att ha lov faktiskt. Jag är så van vid att bara vara hemma över en helg och nu ska jag vara hemma i flera veckor. Men visst, det ska bli jätteskönt! :D Bara ta det lugnt, träna hund, vara med kompisar och vara med Joel så klart :)
Och nu är det verkligen inte långt kvar tills jul heller. Bara tre enstaka dagar! :o

Igår fick jag sån himla lust med att sova hos älsklingen så det gjorde jag :) Även fast han skulle upp och jobba idag. Mihi. Det var lika mys som vanligt :) Mamma kom och hämtade mig runt tiotiden idag. Då tyckte hon att jag och Nadja skulle komma hem och att jag skulle hjälpa henne att städa.
När jag kom hem fick jag se ett av gårdagens inköp! Vår nya soffa! :D Satan vad härligt den är alltså! En soffa som täcker jättemycket av vårat vardagsrum. Jag Gillar´t! :D
Så idag har jag och mamma städat. Men det är fortfarande massor kvar :o Kanske det beror på att dom gammla sofforna står inne fortfarande och så. Men dom åker ut ikväll! Mihihii

Köpte boken  sjöjungfrun av camilla läckberg idag också. Glömde mina böcker i fif så fick lov o köpa en :P hehe

Mamma berättade förut idag att hon sett en tomte hon ville ha på ica maxi men inte köpt och så hoppades hon på att pappa fattat hennes budskap att gå in och köpa en sån åt henne idag ist ;) Så då var jag lite busig som vanligt och sa åt pappa att gå in och köpa en sån åt mamma så hon blir glad :) hihi

Imorgon ska vi julpyssla o så och klä granen :) Kommer  bli julstämmning på hög nivå imorgon ^^  Och så ska jag sova hos älsklingen också så blir det mys på julaftonsmorgon :) Hihi ^^


Nejsan, nu ska jag kila och fixa lite mer tror jag :P Orkar egentligen inte men mor min vill ha hjälp så :)


Pusspuss<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback