2 dagar kvar tills lov! :D

2009-12-16 @ 22:32:22

Jahapp, nu vare bara två dagar kvar här i fif, sen åker jag hem till dalarna :D<3 lite sorgligt är det faktiskt att åka ifrån fif :( kommer ju sakna alla kompisarna! :o 

Idag hade vi våran sista estet lektion, lite tragiskt faktiskt, det som var så skönt :) Fick reda på mitt slutbetyg i estet idag :) MVG! :D Så jag är glad iaf :) Hihi, gjorde två julgranskulor också. En grön med glitter och rosa prickar och en rosa med silverprickar :) Efter skolan idag så käkade vi först pizza till lunch, sen gick vi hem och storstädade lägenheten så det är fint tills städkontrollen och tills vi kommer tillbaka efter lovet igen :)  När vi var klara med det gick vi bort till pulkabacken som ligger här uppe vid oss och åkte pulka och påse med Karin, Jennie, Sandra, Robin, Fredrik och björn :) Det var kul! och tage var galen! :o Sandra, Fredrik och Robin följde med hem till oss sedan och fikade lite och pratade massor! :o det var kul! :) Men det är ju alltid kul att träffa nya människor! :D
Vid halv 10 ungefär kom jag på att jag var hungrig så jag ställde mig och lagade mat xP Makaroner med hamburgare XP men gott vare iaf! skulle nog kunna äta mer xP haha

nej nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag är grymt trött! :D Borde egentligen plugga lite (a) hihi men det orkar inte jag göra nu! :) MIIIP MIP

Pusshejs<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback