1a december, snart äre jul igen! :D

2009-12-01 @ 19:09:39

Goddagens,

Joel klagar på att jag aldrig uppdaterar så jag får väl lov att göra det lite ^^ Men alltså, jag orkar inte logga in på blogg.se och sen skriva ett inlägg som troligvis blir ointressant. Bara för att han klaga så ska jag väl försöka blogg lite ibland iaf.

Lite olika har väl hänt sedan jag skrev sist.  bland annat så har Jag och tage varit på agilitykurs som några treor hade. Vi lärde oss byten och lite sådant. Fick massor av tips också på hur man kan träna och så. Det var iaf en jätterolig kurs. Lite synd att det bara var 3 tillfällen.
I måndags(igår) hade vi utställningsträning hela dagen med Li och Linda. Det va kul! :D Jag är grymt sugen på att ställa ut Ilja och Nadja så det är inte sant! Ska försöka anmäla mig till en utställning :)

Tråkiga saker har hänt sedan sist också. Min cykel har blivit stulen av någon jävla fittunge! Det är verkligen inte okej! :(  Så allt gick bara fel igår. Menmen såäre ibland.

Och idag är det faktiskt första december! :D inte långt kvar till jul nu! :D Bara en helg som jag kommer vara kvar här i forshaga innan julen. Åker hem denna helg. Sen lucia helgen blir jag kvar här eftersom vi ska till stockholm på hundutställning och mässa på söndagen den 13e. Och helgen efter det, den 18 åker jag hem till dalarna igen på jullov! :D stannar då hemma till början på januari! hihi  Då får jag umgås massa med mitt hjärta!<3 och träna massor med mina 3 hundar därhemma! :D Jippie!

Nu ska jag försöka komma igång med scrapbookingen som ska vara klar imorgon :) Tur att jag inte har så mycket kvar! Så jag hinner nog klar med detta i tid iaf. Vi fick reda på idag också att vi tydligen skulle ha idrottsprov imorgon. Vi bara jaha!? Ofta man hinner plugga in 19 sidor på inte ens en dag. Så vi ringde våran idrottslärare och klaga! :D Så nu blir det genomgång om allt på torsdagens idrottslektion och prov veckan efter det. HSPG1 är bäst!<3

Ni får ha det så bra allihopa och jag hoppas du blir lite glad nu joel när jag uppdaterat ;)<3


DU ÄR BÄST HJÄRTAT!<3


pusshej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback