Söndag

2009-08-30 @ 20:27:00

Hejhej :)

Igår hade vi färga-håret-kväll. Louise o Sandra färgade vi håren på. Jag färgade mitt hår på morgonen igår. Det var massa kul. Första gången jag färgar håret på nån faktiskt. Men måste säga att de blev bra iaf! :) haha.  Runt kl 1 gick Jennie o Sandra hem till sig. Och Louise sov i soffan här hemma hos mig o Frida.  Pratade även med sötnosen i tel en stund :)  Vi hade iaf en asrolig kväll! Massa flumm! Roliga tjejer de dära :)

Idag har vi mest tagit det lugnt. Var ute o gick en sväng på elljusspåret här uppe i skogen. Mysigt :) Tage o Sally var så söta! Dom höll i varsin ände av en leksak o gud så gulliga dom var alltså! Har väl inte gjort så jättemkt mer idag. Fridas föräldrar var hit med en data till henne. Så vi var väl ut med hundarna en sväng. Hon passade på att träna jack lite eftersom han kom hit. Dom är jätteduktiga! :)  
Vi bestämde oss oxå för att köpa vitamin/miniral nå sånt tillskott. Omega3 va de tillomed :P vi ville va lite duktiga o nyttiga :P haha Men kroppen mår ju bättre om den får i sig tillräckligt me sånt. O vi äter ju ingen fisk eftersom vi inte tkr om de så mkt så då behövs omega-3 tabletterna :P Vääääldigt intressant. Men jag är trött o babblar.

Imorn börjar dom riktiga lektionerna typ. Vi går från typ 9.40 till kl 5. Men vi har hunddag hela dagarna o då kommer det va blandat praktiskt o teoretiskt så det är bara kul tycker jag. Efter 2 veckor i skolan kör vi igång med riktiga lektioner. lite roligt haha.

Jag  längtar till helgen. Då får jag äntligen träffa dig :) 3 veckor e ganska lång tid. "/  Men men så äre ibland.

Nu orkar jag inte skriva mer idag :p haha

Pusssheeej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback