Seg dag

2009-08-10 @ 15:49:49

Låg i sängen fram till halv ett ungefär. Har ont i huvudet idag o e skitseg. Sen har jag packat lite o tvättat. Allt går segt just nu.  Igår skulle jag varit med jojji, men när hon va påväg hit ringde hon och då hade hon ramlat me moppen på väg hit. Så då blev de akuten för henne ist :/ Tkr synd om henne! vet ju precis hur det är själv.  Blev ett långt tel. samtal me j igår. Typ 1.5 h tror jag :P Har ju typ inte pratat en vecka så :) De va kul iaf!  Sen blev de msn ett bra tag, somna väl runt ett kanske. Jobbigt.

Ikväll ska vi ta ut ett skåp som jag ska vitlasera eller va de heter :P Det ska jag ta med till Forshaga. Vi fick ju en skitstor lägenhet så :)  Sen kanske jag ska träffa j eller jojji :)

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback