Packat o klart ;)

2009-08-07 @ 20:17:40

hej,

Känns inte som jag har gjort så mkt idag faktiskt. Gick upp vid nio tiden o sminkade mig o så och lekte med Nadja såklart. Sen började jag väl packa litegrann.  Vid typ 11 eller nåt, höll inte koll på klockan, så kom Inhwan hit o träffade valpen. De va kul  :)  Sen fortsatte jag packa igen :P haha Så nu har jag 3 kartonger typ fulla. 2 st me typ kökssaker. Glas, tallrikar o köksredskap m m. Sen har jag packa ner mina kläder oxå, så dom är samlade. Fast den tar jag inte ner till Forshaga imorn, det ska jag göra med dom andra 2. Får ju lägenheten o så imorn! :) Hoppas jag o Frida kommer överrens bara :O fast det tror jag att vi kommer göra :)  Ska bli kul att träffa klassen o så imorn. Heldag nere i Forshaga blir det. Och på kvällen blir det kräftor här hemma :) Mums.  Tage ska oxå göra hanteringsprovet imorgon. Han kommer hit ikväll :) Hoppas han o Giz funkar ihop nu då över natten. Förövrigt har det varit en bra dag idag :) 

Nej nu ska jag hitta på nåt, vill ut o åka moppe. Så får se hur det blir me den saken :P


Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback