Onsdag? nej tisdag

2009-08-04 @ 22:14:03

Känns verkligen som det är onsdag. Dagarna gick så fort i Enköping o poff så går dom sakta fast ändå fort. Jag hinner göra så mkt på en dag här hemma.

Idag har vi inte gjort nå spec. Vi, alltså jag och hundarna. vi har varit ute o lekt hela dagen. Nadja blir så fruktansvärt trött så hon sover mkt oxå. Hon e inte van vid att busa så mkt.  Alltså, jag vet fan inte vad jag gjort rikigt. Haha.
Just ja, dom ringde från forshaga till mamma idag för vi glömt fylla i nån uppgift och då passade mamma på att fråga hur det såg ut me boende o så. Vad som har fått ihop. Och dom har respekterat mitt önskemål och det måste ju innebära att jag o Frida får bo ihop? :)  Fast hon sa att det blir i ett lite lugnare område i Forshaga, inte dom lägenheterna vi har kollat på. Och när vi kollade på dom lägenheterna, alltså inte dom vi ska bo i för dom har jag inte sett, så sa rektorn att dom andra lägenheterna är finare. Så det hoppas jag på lite;) haha. Nu längtar jag grymt mkt tills jag ska flytta!   På lördag åker vi ju ner på informationsdag och får lägenheter o träffar klassen. Ska blir kul kul :) Blir även hanteringstest med tage då.  Blir en heldag nere i Forshaga då. Vi måste ju planera allt vi ska ta me oss o dela upp o så.

Nadja har även varit ute i skogen idag. Hon va helt fantastisk tyckte mamma :) Dom e helt klart nöjda me hunden :)

Nu blire snart sängen o imorn blir det veterinären i blg med gizma o kolla henne. Hon har lite problem med tänderna o så och ser hängig ut ibland. Så det blir hälsokontroll.  Under tiden ska anna vara valpvakt åt lilla nadja :)

Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback