Not alone

2009-08-07 @ 23:35:00

Inatt har jag killbesök i sängen :) Lilla Tage är här och ska sova hos mig :)  Jag bestämde mig för att driva lite me pappa.

Jag: pappa, får tage sova hos mig inatt?
han: Ja det är klart han får, det var ju så vi sa
jag: bra, du sa ju att jag skulle fråga om nån kille ska sova över
han: *skratt* Ja, men det är lugnt, han e ju kastrerad

Haha de va kul tkr jag. Jag är på skämt humör som ni kanske märker? :P Drev ju lite på sms oxå. Lättlurad alltså! :P Hahaha.

Nej nu ska jag krypa ner hos honom o mysa! :) Och för er som inte vet så är Tage min syrras hund. En Jack russel terrier. Och imorn blir det hanteringstest me honom :)



Jag saknar inte dig, jag längtar efter dig :)


Godnatt<3

Kommentarer

Postat av: Johanna /<3

Är det mig du lurade? :O

Postat av: Anonym

vadå lättlurad!?!?! fan man vet ju aldrig;) puss på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback