ja! Internet

2009-08-28 @ 23:16:18

Idag fick jag äntligen mitt bredband hit till Forshaga! :D Gud va skönt det är alltså! slippa gå till skolan för att sitta vid internet :P haha. 

Idag har jag o Jennie varit i Karlstad o shoppat. Det va massa roligt :)  Köpte massor med saker. Bla, handväska, liten väska, hårfärg, litet sängbord, sminkborttagningsmedel, 2 handdukar, burkar o massa annat smått. Vi va ju på ikea oxå så vi fick ju me oss massor me saker hem. Haha. Lite kul när vi skulle åka buss me alla sakerna bara.  O så blev de att vi kallade varandra för frida oxå. Och ingen av oss vet varför. Fast kan det kanske vara för att vi e me frida hela tiden? :O ;) det tror jag iaf :P haha

Men nu orkar jag inte skriva mer idag.

pussheej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback