Hundstall

2009-08-26 @ 13:55:43

Sitter här i stallet. Tage är i boxen. Skäller väl lite ibland, men oftast är han lugn :) Klassen är delad i 2 grupper idag så just nu är ena halvan iväg, vi var iväg förut på rundtur typ. Då fick vi 30 minuters shopping i bergvik oxå. Jag o Jennie åt på donken! :D hahaha Men hon, jag o några ska åka dit på fredag igen o shoppa. Gå på IKEA tex. :) Det ska bli massa kul.  Idag ska jag nog ligga o vila när jag kommer hem bara. Eller, ska städa lite på mitt rum oxå, men det går nog fort. Igår var jag faktiskt ute o sprang. Dock inte så långt, men ändå. 2 km blev det. Jag o Frida såg även på mamma mia igår. Den är bra :) Även fast vi la oss tidigt igår så är vi hur trötta som helst idag. Fast jag tror jag håller på att bli sjuk. Känns som jag har feber. :/ INTE BRA!  Vill inte bli sjuk alltså.

Så fort jag får internet till lägenheten ska jag skriva om min första vecka här och starta tages blogg oxå :) 

Ni får ha det så bra :)

Pussshseeje<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback