Hundar kan göra en riktigt glad, och trött

2009-08-04 @ 09:57:19

Godmorgon!

Inatt har jag fått sova ända till halv 7! Då var det mamma som jag vaknade av faktiskt. Gud va skönt det var att sova. Sen somnade jag om och sov fram till halv tio ungefär. Och nu sitter jag här.  Gizma leker med Nadja för fullt och dom har hur roligt som helst.  Igår dödade nadja sitt första djur. Det va en spindel. Sjukt kul att kolla på hur hon lekte med den.  Och nu har hon ståndskall på Gizma :P haha. 

Nej nu ska jag ta mig en skål vanilj yoghurt med cheerios i! :) Mumms! Och sätta mig vid tvn lite :)




Nadja<3
Pussheje

Kommentarer

Postat av: inhwan

rackarns va fiiiin hon e då!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback