Hejdå Dalarna! Hej Värmland!

2009-08-15 @ 00:34:02

kvällen började me bråk. Mamma, pappa o jag blev sura på varann. Men nu är iaf nästan allt packat i bilen! :) Sen var jag med joel :) Vi va ute o åkte bil. Skjutsade Manne lite oxå.  Hoppas jag kommer hem nästa helg iaf o får träffa dig igen :)  Men nu ska vi inte vara ledsna. För imorgon är den dagen jag har längtat efter! Att äntligen få flytta till Forshaga!  Kommer sakna några sjuuukt mkt. Men samtidigt är det skönt att komma ifrån leksand :) 

Och nu ska jag gå o sova. Åker runt 7 tiden i morgon bitti. Så måste gå upp kl 6 senast! Och detta kanske är det sista inlägget på några dagar nu. Beror på om pappa fixar internet åt mig imorn eller inte :)  Men det är iaf sista inlägget innan flytten. För imorgon blir Forshaga hem och detta blir hemhem :P haha  

Godnatt alla sötnosar! <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback