Fuck!

2009-08-10 @ 23:15:22

Så jävla mkt tankar. Så mkt jag vill veta. Kan inte fråga, vill inte fråga.  Så mkt jag vill skriva. Kan inte. Vill inte att alla ska veta. Vill inte att du ska veta. Jag vill bara vara stark. Försöker vara stark på utsidan, men inuti är jag svag. Iaf när det gäller den saken. Vill inte ligga mitt emellan.  Och jag ba svamlar.  Måste det vara så jobbigt o svårt?  Vill vara me jojji just nu, har så mkt att prata om. Du förstår mig så bra gumman! <3 Ska försöka hälsa på dig imorn.

Life is hard, love is even harder.

Nu ska jag sova. Godnatt :)

Kommentarer

Postat av: Johanna

<3

Postat av: inhwan

hey du....de e inte så svårt! du som gör de svårt!!!!

ta inte allt på så stort allvar;) du e ju trots allt bara 14;)hahahaha finns massa tid senare i livet då man kan ta allt på allvar;)

life is easy....just keep on rockín. free your minde=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback