FORSHAGA :D

2009-08-21 @ 16:13:57

Hej jag har tillgång till internet eftersom pappa är här och borrar, fixar tv o lampor! :D Jag är typ överlyckling alltså.  Jag orkar inte skriva om allt som har hänt under veckan. Men har fått en grymt bra klass o massa nya kompisar. Idag hade vi mångkamp och fick våra hundboxar. Så då lärde man känna några sportfiskare, viltare och sporthandlare. Man va 11 grupper dårå.  Och imorrn kommer louise hit och sover här :) Frida åkte nyss hem till Kalskoga så jag e ensam här hela helgen. Eller, inte nu då eftersom louise kommer hit :)  Vi ska kanske träffa några från sporthandel som vi träffade idag. Massa skoj.  Längtar faktiskt inte hem så jättemkt till dalarna. Saknar ju vissa personer o så bara. Och självklart hundarna. Men annars har jag det hur bra som helst :) Nästa vecka ska vi bara vara i hundstallet hos hundarna på inlärning. Så riktiga lektioner har vi inte försen veckan efter det. Skönt. Och ingen matte kommer vi ha denna termin heller. Ganska skönt de oxå.

Nu ska jag nog kolla vidare på internet. Har inte haft de på en vecka så har abstinens haha.

Ni får ha det så bra så hörs vi när jag fått internet till lägenheten. Troligtvis innan eftersom jag kan gå till skolan och vara inne på datan.

Pussheeje<3

Kommentarer

Postat av: Johanna /<3

Låter härligt! Snygga killar? (a) nejdå :P Saknar dig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback