en dag kvar hemma, flytt på lördag!

2009-08-13 @ 21:10:12

Ojojoj, dagarna bara rinner iväg. Har mest målat dom senaste dagarna. Blev struligt i början, men nu e de klart iaf :)  Igår var jag me Linnea jonsson på dan. De va kul att träffas lite innan jag flyttar. Sen åkte jag, ma o Anton till borlänge för att kolla på cykel, soffa och soffbord. Fick med mig alla 3 hem oxå. Så jag är nöjd. Fick även med mig en ny mobil hem. Den nyaste Sony Ericsson. W995 tror jag den heter. Nöjd är jag då iaf. Nu kan vi prata utan att min mobil ska cpa :) På kvällen var jag me Johanna o twins. Det va kul att träffa dom, var så länge sen! Johanna sov även hos mig sen. Massa kul :)
Hon hjälpte även mig att måla idag. Det tog en väldigt lång tid även fast vi var 2 st.  Skjutsade hem henne vid 4 tiden. Hon som körde, men ändå :P  Och det är den första gången som jag blev åksjuk av att åka moped :O  Fast kanske beror på att jag satt o lyssnade på musik o sjöng hela vägen. Och så fick man ju lite ögongodis på vägen dit. You know who ;) Hihih. Kanske samma person som jag hoppas på att få träffa imorn en sista gång innan jag flyttar? vem vet, vem vet ;) haha. Och jag är jävligt stressad, men tar mig ändå tid till att skriva ett inlägg. Har hur mkt kvar att packa som helst. Fast jag kommer nog hem redan nästa helg igen. Då kan jag ju ta med det jag glömt :) 

Fy fan va jag kommer sakna många här hemma! Alla kompisar, hundarna, dig... Tur att det finns telefon alltså! Men samtidigt kommer det bli så sjukt kul att flytta! Känner mig redan hemma i lägenheten fast jag bara varit där en gång. Har längtat efter det här i över ett år och på lördag är äntligen den dagen framme! Ska bli väldigt skönt att slippa gå i leksand iaf.

Just ja, måste bara berätta en sak till. Jag vet att det är ett lång inlägg, men det är kanske det sista nu innan jag åker.

Idag var jag o bror på rälta snickeri och skulle hämta en lucka till mitt skåp som han limmade tidigare idag. Han gick och hängde upp en sak. Och 5 minuter dinglade dom jättemkt. Och bara en liten stund innan sa bror till mig att det spökade där. Och massa konstiga ljud hörde vi oxå. Så vi bestämmde oss för att gå hem. Många av er tänker säkert att spöken inte finns, men jag tror faktiskt på dom.


Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback