Utveklingssamtal

2009-04-21 @ 19:00:55

Hade utv.samtal idag. Ove är ju som han är. Vi satt i ca 10-15 min och "utvärdera" och sen satt vi bara och prata om annat i ca 30 min.

Innan samtalet och efter jag slutat var jag med johanna. Vi satt/låg i gropen och pratade och flummade. Det var iaf jätteroligt!!  Ringde mamma och hon fråga vad jag gjorde.

Ma: Vad gör du?
Jag: ligger i gropen *asgarv*
Ma: Är du full? :o
Jag: Nej jag är flummig! xD

Hahaha det var lite kul :P

En annan sak som var rolig var när jag kom till adrian efter samtalet. Vi låg då i hans säng och snackade när hans pappa kom upp

Hans pappa: Grattis!  *vi såg ut som ?*     Har du rakat dig?      *vi såg fortfarande ut som ? *    Du ville ju ha de?
Adrian: Pappa, det är i morgon jag fyller år. Det är bara den 21:a idag
Hans pappa: Är det säkert? :o

Hahahah måste bara säga att det var det roligaste idag. Jag kunde inte sluta skratta! :P

(Dialogerna stämmer inte ordagrant men på ett ungefär)

Nej nu ska jag äta lite och sedan plugga


Pussheeej<3<3<3

Kommentarer

Postat av: Adrian

hahahaha shit va tokigt de kan bli, men de va kul ;) hahahah<3<3<3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback