Trög på blogga

2009-04-16 @ 20:18:18

Har inte haft orken att blogga dom senaste dagarna. Fast jag bara varit hemma. Igår var jag på hundkurs och jag måste säga att det gick megasuperduper bra. Är verkligen jättestolt över lilla gizma. Som belöning fick hon ett nytt koppel som var orange och massa godis! :D 

Idag har jag städat köket, gjort klart författarporträttet och varit ute och börja rivit kaninburen/hagen. Kommer säkert ta hela helgen att fixa allt de där :P

Nej nu ska jag gå ner en sväng. Orkar inte sitta vid datan även fast det är dåligt väder :P

Juste!! Idag fick jag brev från dalarnas försäkringsbolag. Jag ramlade ju med moppen i våras och nu vill dom att jag ska skicka in bilder på mitt/mina ärr. Så det får jag fixa i helgen nu så jag får lite pengar.! :D


Pusshej<3

Älskar dig Adrian<3

Kommentarer

Postat av: Adrian

Hoppas du får mycket pengar då ;) så du blir lika rik som mig ;) haha. Världens bästa gizma :D:D:D <3

Älskar dig också<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback