Tisdag

2009-04-07 @ 19:23:05

Dagen började inte så bra. Moppen vägrade starta i morse när jag skulle åka så jag fick lov att vänta på bror som nyss gått in i duschen. Härligt, jag kom försent till idrotten med en kvart haha. Som tur var hade vi kjell idag ist för lena så jag fick ingen utskällning haha.  Sen var resten av dagen väldigt segt. På svenskan satt jag och vikarien och pratade hundar och vår engelska vikarie var ju lite som han va.. haha.

Förlåt Malin för att vi var så dryga på lunchen! <3 Du kan väl förlåta en halvåring och en tvååring? (a)

Efter skolan var jag med johanna och våra moppar ;) haha. Först gick vi runt och satt reklamblad på alla bilar för johanna skulle göra det? jag tyckte att det var jätte pinsamt! :o  Men sen blev det iaf glass på mitti :D Mumsfilibaba! ;) Godis och flumm på konsum han vi oxå med. Vi är så pinsamma så det är inte klokt! :o  Efter det blev det moppe och tapet tittande.

Väl hemma var det en liten vovve som satt ute och väntade på sin matte och blev överlycklig när hon´(jag) kom hem :) Då blev det massa bus och lite agility oxå :P haha

Ska hitta på nå kul nu. Eller ja, blir väl plugg

Pusshej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback