långpromenad

2009-04-26 @ 14:15:34

Hejsan!

Kom nyss hem efter en långpromenad med mamma, pappa och hundarna. Skönt att vara ute och gå lite :)


I fredags sov Adrian här<3 Det var lika mysigt som vanlig. I går morse åkte vi in till gagnef med mopparna för att köpa baugett till frukost. Men så blev det att vi fick lov att handla massa hem oxå. Jaja så är det ibland.
Sen slöade vi mest runt, var ute lite och fiska och sen  städade vi min stuga så jag kan bo ute :)

På kvällen kom några hit och åt och jag flyttade ut till min stuga. Det är typ askallt här ute. Blir aldrig varmt :O men men så kan det vara ibland.

Idag blir det väl mest att plugga. Har 4 prov denna vecka varav 3 är nationella som jag inte kan plugga till. Så det blir att pugga fysik idag.

Pusshej<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback