kan det bli mer fel?

2009-04-23 @ 15:00:29

Fan vilken jävla skitdag säger jag bara!  Gick skit på nationella. Tyckte först att det gick bra men sen visade de sig att jag löst flera på fel sätt!! Åhhh jag blir så arg! Sen har jag haft så jävla ont i magen hela dan, fast jag tagit tabletter och massa skit. Åkte hem tidigare, orkade inte vara kvar i skolan. Och så har jag mailat med en från forshaga och senaste hon skrev va " Så länge de går att hanteras och inte visar tecken på flykt eller hotbeteenden så är det ok"  Kul att Gizma kommer försöka fly!  Åhhh jag blir så arg, ledsen och besviken! Är lika bra att jag går i leksand ist så slipper jag hålla på och krångla med giz för saker hon inte tycker om....
Är på så dåligt, negativt humör så det inte är klokt!!


Pussehj<3

Kommentarer

Postat av: Adrian

allt kommer fixa sig <3 det var väl tur att du fick träffa mig idag då :) :D:D:D <33333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback