johanna-dag :)

2009-04-06 @ 20:39:59

Väldigt segt i skolan idag måste jag verkligen säga. Hade verkligen ingen ork att vara där. Så jag lyssnade inte så mkt på lektionerna och så... Höjdpunkterna i skolan är alla raster man träffar johanna och flummar lite xD hahahah.

Efter skolan åkte jag hem och hämtade moppen.  Sen blev det en liten sväng till Insjön med Johanna. Jag köpte en jacka och balsam på lager 70 och pennor på clas ohlsson. Hahah. Blev väldigt nöjd med min jacka :)

Nu ska jag försöka plugga lite tror jag :P

Du är den bästaste bästa Johanna. Du får mig på bäst humör när jag mår dåligt :)

Älskar dig gummsan<3

Kommentarer

Postat av: Johanna

haha, du är rolig du världens bästaste bästa Matilda! ;D Jag älskar dig <3

Postat av: adrian

Men hörru, vilken bild :( <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback