JAJAJA! :D

2009-04-08 @ 19:38:00

Bror kom och sa att jag hade fått brev från karlstad kommun. Jag ba visst. Men när jag gick och kollade så visade det sig att jag preliminärt har kommit in! :) Jag är så jäkla glad alltså! :)

Och ännu gladare blir jag av att det gick bra på nationella i morse, det gick bra på hundkursen OCH för att det snart är looov :D

Har bara en lektion imorgon sen så ska jag vara med och sjunga i kören på påsksmällen resten av  dagen :D

Nu ska jag gå och duscha lite

Bye Leksand- Hello Forshaga! :)


Pusshej :D<3

Kommentarer

Postat av: Adrian

Vaa härligt gumman<3 GRATTIS! :D men det kommer bli tomt, snyft! <3

Postat av: Anna

Men shit, GRATTIIIIIIIS!!!! :D

Postat av: Susanne Gärtner

GRATTIS lillasyster du är verkligen värd det! Kramar

Postat av: Johanna

Grattis! :D :D Fast du får inte lämna mig jue :( ;) <3

Postat av: Anonym

du är söt

Postat av: Nathalie Gunnarsson

Grattis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback