Brev

2009-04-20 @ 20:18:28

Idag fick jag ett brev från Forshagaakademin där det stod att jag får komma på Hanteringprov den 15 maj!  Hanteringstestet går ut på att Hunden måste kunna klara olika saker. Tex gå ut och gå med annan person osv. Och den 8 Augusti är det informationsdag för alla som kommit in. Har ju kommit in preliminärt så jag får gå och hoppas på att jag kommer in på riktigt oxå :D

Har fruktansvärt mkt prov dom närmsta 2-3 veckorna :o Kommer bli ännu mer skoltrött än vad jag redan är :o  Men det är ju slutspurten nu. Bara 8 veckor kvar av 9:an! :o

Nej. nu ska jag försöka plugga lite No- Genetik och islam..... Prov i båda på onsdag...


Pussheej<3

Jag älskar er Johanna o Adrian<3 Ni är dom bästa som finns<3<3<3

Kommentarer

Postat av: Johanna

Vad kul, det kommer ni klara galant! :)

Älskar dig med <3

Postat av: Adrian

Shit, inte lång tid kvar nu ! :D snart sommar :D:D:D <3<3<3 Du är den bästa som finns! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback