Hej hej :)

2008-09-05 @ 19:34:27

Nu har jag inte skrivit här på jättelänge! förlåt, men jag har haft så mycket att göra på sistonde med skolan, kompisar, inte orkat ett skit, lite små bråk med älskling o va med han o så. Nu har iaf första riktiga veckan av skolan varit, det var en ganska jobbig vecka tycker jag,  redan läxor o skit. Men nu är det äntligen helg igen :) ikväll kommer älsklingen hit    runt nio nångång och sen åker han till finland imorgon bitti :( tråkigt tråkigt. Vi får se hur mkt skrivande det blir framöver Tjo!

Alltså vadfan håller du på med? Sluta vara avundsjuk på allt o alla o snälla sluta glo! det är så jävla irriterande!  skaffa dig ett eget liv ist!


Jag älskar dig Adrian <3

/matilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback