Sjuk!

2008-12-21 @ 14:25:58

Jag hatar verkligen att vara sjuk!  Började med att jag fick asont i huvudet i tisdags på vollybollen så jag  tog en tidigare buss hem. På kvällen fick jag feber så jag blev hemma på onsdagen o det blev bara  värre o värre. Har varit hemma resten av veckan också fast i fredags bestämmde jag mig att tvinga mig själv på filmkväll. Jag mådde skit men jag gjorde det för johannas skull. När jag kom hem igår så sov jag 2 timmar, det var skönt. Blev typ att ligga i sängen resten av dagen för jag itne orkade göra något. SKulle hjälpa mamma att städa men så blev det ju inte... Idag känns det som det håller på att vända o att jag håller på att bli bättre så jag vek tvätten åt mamma. Blir och vila nu fram till jul så jag blir frisk.

I fredags fick jag mina  betyg. Är jätteglad. Fick MVG i bild, historia och samhällskunskap, jag är jätteglad. Och jag har bara G i 2 ämnen.  Har bestämmt mig för att höja mig till MVG i matte o syslöjd nästa termin o VG i Idrott. Jag är nöjd med mina betyg och kommer defenitivt komma in på det jag söker till. Forshaga, Here I Come ;)

Pappa berättade för mig att han har pratat med en som bor i Forshaga och han sa att det är en jättebra skola och den bästa hundskolan i hela sverige. Tur att man har en pappa som känner folk över nästan hela sverige.

Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton och jag hoppas verkligen att jag kommer få en bärbar dator :)

Hade bra! Pusshej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback