Onsdag

2008-12-03 @ 18:16:41

Redan onsdag, veckorna går fort och snart är det jul. Har bara köpt två julklappar :o Har ingen aning om vad jag ska köpa till alla. Men det är fortfarande 21 dagar kvar dit så jag hinner nog köpa till alla.
Dagen började med att busschaffören körde förbi oss o stannade efter korsningen för de va en som sprang som han såg. Jävla as! Haha och sedan har det varit en jobbig dag. Fast de va roligt på No:n eftersom vi fick ha snöbollskrig ist för lektion. Hade prov på Konsumentekonomi, det gick ganska bra. Fast jag blev ganska sur över att jag glömde skriva en sak på en fråga men jag hoppas det gick bra endå.

När man sitter på brandmannen och ser att bussen är 20 minuter sen hör man att någon säger att bussen är inställd så jag ringde mamma och bad henne ringa till dalatrafik och dom säger att alla bussar är inställda idag!  Man bara hur fan ska man komma hem? Som tur var emmas pappa hemma och kunde hämta oss :) Jobbig dag. Hoppas bussen inte kommer imorgon heller så man blir hemma.

Hade bra!
/matilda

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback